reklama

Práca na plný plyn

A Zem sa točí, točí. A miliardy ludí majú so sebou čo robiť, a milióny žien sa pasujú s tým, kto sú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mám 20. HAHA. Nič vážne, podľa niektorých sú 2O-tky len ľudia ktorí si zaslúžia súcit. Žiadna poriadna práca, vlastný byt - ešte nie, a vzťahy ? kto študoval na univerzite a býval na internáte vie, o čom hovorím.

 Trend č.1 

 - Zúfalí alebo len mladí ?

Obdivujem moje spolubývajúce. V ich živote som zatial nevidela jeden važnejší mráčik. OK. Závidím. :) Samozrejme v dobrom, ale aj tak. Dobre vyzerajú, postavu maju štíhlu, super známky a v kolektíve sú tie, čo dostávajú pozvanie vždy medzi prvými. Nikdy sa nehádajú, všetko riešia s chladnou hlavou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a potom, sú tu také ako ja. Zrkadlo net priateľ, prosím dávku rozumu na stôl "zakomplexovaná".

Je to len vekom , alebo to bude tak aj o 10 rokov? Zotrú sa rozdieli medzi "ošklivkami", keď si kúpime prvý byt, a dostaneme prvé verejné uznanie?

 Alebo to nakoniec nezavísí od vzhľadu, ale sebavedomia. Aspoň tak to vždy hovorí moja najlepšia kamarátka. A niekedy jej aj uverím. A asi ma aj presvedčila. 

:)

Trend č.2

 - Krásne herečky a naši priatelia - alebo tí, s ktorými zdieľame našu postel a srdce :)

 Deň blbec, kilo navyše a daľšia čokoláda práve putuje vašim tráviacim traktom. Internet je zapnutý, na pozadí beží Sex v meste. A vtedy sa to stane - uvidíte ju v nejakej reklame, na bleskovkách alebo len tak. Pozerá sa na vás s tým dokonalým úsmevom, a vám je ešte horšie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V mojom prípade to je Audrey Hepburn. Môj priateľ ju miluje, je pre neho niečo ako symbol jeho vkusu a dokonalosti. A mne je hneď zakaždým zle, len čo ju uvidímA pritom to bola úžasná žena, nielen pekná tvárička.Asi to beriem veľmi osobne, lebo viem že moj priateľ ma má naozaj rád a nikdy mi nič nepovedal na moju postavu alebo niečo podobné.

Ale aj tak. Asi máme v sebe prirodzenú túžbu byť pre naších pánov dokonalých niečo, čo je nad všetkým a preto sa snažíme ako to ide. Istá forma masochizmu?

A život ide ďalej .....

 Trendy sa menia každú chvíľu, ale naše srdcia sa stále cítia rovnako.

 Nie som feministka, ale aj tak si myslím, že ženy to majú ťažšie. Minimálne z hladiska emócií.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nech žije nakupovanie, najlepší liek na depresiu...

Nika Briatková

Nika Briatková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou japanológie a anglickej filológie v Olomouci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu